Ozel Jet Kiralama Aşaması Nasıl İlerler

Özel Jet Kiralama süreci önce fiyatlandırma aşaması ile başlar. Öncelikle sizlerden uçuş bilgilerini ( Kalkış ve Varış Meydan İsmi , Yolcu Sayısı ve Tahmini Uçuş Tarihi ) alarak teklif sürecini başlatıyoruz. Rotanıza en uygun Jet modellerini tüm özellikleri ve görselleri ile belirterek tarafınıza sunuyoruz. Jetlerin özelliklerini ; Yapım yılı , Yenileme Yılı , Koltuk Kapasitesi , Motor Kapasitesi ve Gücü , Kabin en - boy ölçüleri gibi bilgileri tarafınıza ileterek bilgilendiriyoruz. Sonraki aşamada sizin Jet tercihinize göre onay sürecine başlıyoruz. Bu süreçte sizlere Uçuş Sözleşmesi iletiyoruz. Bu sözleşme uçuş rota bilgisi , uçak bilgisi , iptal politikaları , müşteri ile taşıyıcı firma bilgileri , yasal haklar , bagaj kapasitesi gibi bilgilendirmeleri kapsamaktadır. Bu sözleşme sizlerin ve bizlerin yasal haklarını korumak ve uçuşunuzu garanti altına almanız için gerekmektedir. Sözleşme sonrasında ödeme süreci tamamlanıp uçuşunuz onaylanmaktadır. Bu süreçten sonraki aşamada sizlere Uçuş Bilgilendirme Formu iletiyoruz. Bu formda Uçak model ve Tescili , uçuş yapılacak Havalimanlarındaki Yer Hizmetleri iletişim numaraları , yetkili Kaptan iletişim numarası bulunmaktadır. Bu süreci tek bir elden İdajet olarak planlayarak sizi asiste ediyoruz.